השר איתמר בן גביר: "הרפורמה לא הייתה הדגל שלי"

מהדורת הבוקר No Comments on השר איתמר בן גביר: "הרפורמה לא הייתה הדגל שלי"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ב'מהדורת הבוקר': "ברוך ה' גם אני וגם השר לוין גרמנו להעברת הרפורמה ללא ריכוך. למרות שהרפורמה המשפטית לא הייתה הדגל שלי, היא חוסמת ממני לקד מהלכים. דווקא כשיש אלימות וקריאות לסרבנות ומרי אזרחי אסור להתקפל. כל הזמן אומרים לנו תהיו חכמים, אל תהיו צודקים. אבל בסוף הימין לא שולט בגלל שאנחנו מנסים להתחשב"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "ברוך ה' גם אני וגם השר לוין גרמנו להעברת הרפורמה ללא ריכוך. מצד שני גם האופוזיציה לא תרמו לריכוך, דווקא כשיש אלימות וקריאות לסרבנות ומרי אזרחי אסור להתקפל"

"כל הזמן אומרים לנו תהיו חכמים, אל תהיו צודקים. אבל בסוף הימין לא שולט בגלל שאנחנו מנסים להתחשב בצד השני, קשה להיות בלחץ התקשורתי, אבל דווקא אז צריך להמשיך. הימין בא לשלוט, אסור לנו למצמץ" הדגיש השר בן גביר.

"לא רוצה להתייחס דווקא לסמוטריץ' אני מעריך אותו. אבל היו חברים שביקשו לא לתת דלק למאות, שמח שאני ולווין התעקשנו והחקיקה עברה. ככל שזה תלוי בי חייבים להמשיך. הרפורמה המשפטית לא הייתה הדגל שלי, אבל כשאני רוצה לפעול לפרוטקשן ולמשילות היועמש"ית מונעת. היא מקדמת אג'נדה"

במענה לשאלה מדוע אינו מתעקש עד לפיטורי היועמ"שית: "לא מתכנן להתעקש ולנהל מלחמות כל יום. בסוף נבחרנו רק שישה ח"כ, אנחנו לא מובילים את הממשלה. אבל הממשלה טובה בסך הכל, אם זה היה תלוי בי זה היה יותר מהיר".

השר בן גביר סירב לענות אם יעלה להר הבית בניגוד לפסיקת גדולי ישראל והרבנות הראשית בתשעה באב כמנהגו ואמר: "אני לא נוהג לעדכן מתי אני אעלה. אבל כשאעלה להר הבית, כולכם תדעו"

האזינו

מה



0 תגובות